Urząd Miasta Zabrze

Dofinansowanie - Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Treść główna

Składanie wniosków

1. Mieszkaniec może złożyć wniosek:
— pobranie ze strony www miasta i wypełnienie formularza,
— pobranie druku z punktów obsługi mieszkańców  (wniosek taki musi zostać wydrukowany, podpisany i wraz z załącznikami złożony w Urzędzie – zgodnie z zapisami poniżej),
2. Do wypełnionego formularza mieszkaniec powinien dołączyć listę poparcia oraz ewentualnie inne załączniki (np. wstępną zgodę dysponenta nieruchomości – wtedy kiedy jest ona niezbędna).
3. Po podpisaniu wniosek wraz z załącznikiem (załącznikami) przekazuje się:

  • listownie przesyłając go na adres Urzędu Miejskiego w Zabrzu :
    Urząd Miejski w Zabrzu
    ul. Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze,
  • osobiście w Urzędzie Miejskim:

    Punkt Obsługi Klienta
    Centrum Handlowe M1
    ul. Szkubacza 1
    41-800 Zabrze
    Czynne:
    poniedziałek – sobota 11.00 - 19.00

    Punkt Obsługi Klienta
    Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego
    ul. Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze
    Czynne:
    poniedziałek – piątek 7.30 - 17.00

    Sala Obsługi Klienta
    ul. Wolności 286
    41-800 Zabrze.
    Czynne:
    poniedziałek - piątek 7.30 - 17.00

    W przypadku przesyłania pocztą liczy się data stempla pocztowego, a w przypadku składania osobistego należy to zrobić w czasie pracy punktów obsługi mieszkańców.
    Wnioski można składać w dniach 2 marca – 30 marca 2015 r.
    Więcej na temat wniosków i ich składania można znaleźć w instrukcji składania wniosków.

 

Newsletter

Aktualności miejskie w Twojej poczcie

Zarządzaj subskrypcjami newsletterów

Zawartość stopki
e-direct

Projekt i realizacja: