Urząd Miasta Zabrze

Dofinansowanie - Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Treść główna

Składanie wniosków

Wnioski można składać od 25 lipca do 2 września 2016 r.

  1. Mieszkaniec może złożyć wniosek w następujący sposób:
    - pobierając druk ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Zabrzu (www.um.zabrze.pl ) i wypełniając właściwy formularz
    - pobierając druk z punktów obsługi mieszkańców
     
  2. Do wypełnionego formularza mieszkaniec powinien dołączyć listę poparcia oraz ewentualnie inne załączniki
    (np. wstępną zgodę dysponenta nieruchomości wtedy kiedy jest ona niezbędna)
     
  3. Po podpisaniu wniosek wraz z załącznikiem (załącznikami) przekazuje się:
  • listownie przesyłając go na adres Urzędu Miejskiego w Zabrzu:
    Urząd Miejski w Zabrzu
    ul. Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze
     
  • osobiście w Urzędzie Miejskim:
    Punkt Obsługi Klienta
    Centrum Handlowe M1
    ul. Szkubacza 1
    41-800 Zabrze
    czynne: poniedziałek – sobota 11.00 - 19.00
     
  • Punkt Obsługi Klienta
    Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego
    ul. Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze
    czynne: poniedziałek – piątek 7.30 - 17.00
     
  • Sala Obsługi Klienta
    ul. Wolności 286
    41-800 Zabrze.
    czynne: poniedziałek - piątek 7.30 - 17.00

W przypadku przesyłania pocztą liczy się data stempla pocztowego, a w przypadku składania osobistego należy to zrobić w czasie pracy punktów obsługi mieszkańców.

Zasady budżetu partycypacyjnego reguluje regulamin. Pomoc przy opracowywaniu wniosku zapewnia instrukcja. Kolejny dokument zawiera odpowiedzi na mogące pojawić się pytania.

W przypadku pytań prosimy o telefon pod numer 32 27 39 606 (poniedziałek – piątek godz. 7:30 – 15:30) lub e-mail: umz@um.zabrze.pl

Newsletter

Aktualności miejskie w Twojej poczcie

Zarządzaj subskrypcjami newsletterów

Zawartość stopki
e-direct

Projekt i realizacja: